gok_nur doğum parası süt parası için başvuru gerekiyor mu, normalde ücretli izne ayrıldım, e devletteki rapora göre yatıyor diyorlar ayrıca başvuruya gerek varmı acaba?
abc19 gok_nur merhaba ücretli izne ayrılmak için gebelik süresinde en az 90 gün çalışmak gerekiyor mu böyle bir şart var mı yoksa pandemiden sonra değişti mi biliyor musunuz acaba 🙏🏻
3_prenses_annesi gok_nur sut parası ve doğum parası için başvuru yapcan canım birine sigortadan birine aile ve sosyal politikalarından ama çalışmadığım günlerin parası için doğum raporu sonrası direk yatıyor
Cansu26 gok_nur eğer sgklı isen bu durumu alo sgk ya danışırsan çok iyi olur ben her zaman iki farklı görevli ile görüşüyorum ne olur ne olmaz diye ikisi de aynı şeyi söyleyince içim rahat ediyor
gok_nur abc19 böyle bir şart var diye biliyorum ama yine de araştırın isterseniz, ben tüm pandemi döneminde çalıştım çünkü,sigortada eksiksiz yattı
Bgs abc19 rapordan önce 90 gündü şimdi pandemiden dolayı son 1 yılda 90 güne çevirdiler ama işten çıkmama şartı devam ediyor yani kçöden yararlanırken sigortalar yatmayıp sadece sağlık yattığı için değiştirdiler
Minik-anne-12 gok_nur doğum parası alman için 90 gün sayın olması gerekiyor ve 32. Haftanda doktordan rapor alıp muhassebeye veriyosun izne ayrılıyosun doğumdan 1 ay sonra paranın yarısı yatıyor 2-3 ay sonrada tamamı yatıyor zaten sana mesaj geliyor postaneden çekiyosun benimde nisanın 5 inde 32 haftam doluyo o zaman öyle yapıp çıkıcam