Evet bugun 24 gun oldu kızım doğalı allahim zaman su misali nasil doguracagim nasil bakacagim diyordum simdi sanki kirk yillik anne gibiyim rabbimin mucizesi iste. Kizim uyuyorken hemen yazmak iatedim dogum hikayemi korkanlar icin ozellikle :) 24 aralikta persembe gunu evimi temizledim yatagimi actim kizimin yatagini eşyalarını hazirladm herseyimi tamamladim dusumu aldim 25inde doktor haftasini tamamladığı icin dokrorum muayene edip ya suni sanci yada sezaryn planlayckti o yuzden herseyimi hazrlyp hazırlıkli gitmek istiyordum her neyse aksam oldu esim geldi yemegimizi falan yedik ama gun icindede adet sancisi gibi sancilarim oluyordu ama cok hafif sonra yemegimizi yedik uzandik ama belimin agrisi hafif hafif siddetlenmeye basladi oturuyorum kalkiyorum uzaniyorum gecmiyor saat 9a geliyordu uzandım biraz ama yok gecmedi belim nasil kopcak gibi agriyor neyse esim dokrorumuzu aradi 5 dkda 3 dkda gecmiyorsa gec kalmayin hastanye gecin dedi esime biraz daha bekleyelm dedim oda hayir gidelim icimz rahatlsn dedi arabaya esyalari yerlestrdi ustunu giyecekti bende lavobaya gectim tuvaltmi yaptm tam kalktm suyum geldi evet dedikleri gibi anliyorsunz tutamiyorsnz cunki birden bire bosaliyor korktm tabi panik oldm esim hemen ped getirdi ic camasirmi degistrmeme yardmci oldu hemen ciktk hastnde hemen dogunhaneye aldlr beni ebe catala cikardi 2.5 cm acilmam olmus hemen yatisim yapıldı saat 11e geliyordu esim annemi almaya gitti ben odada üstümü giydm hemsire yardmci oldu sonra nst baglandi bebegin kalp atislarnn dinlenmesi gerekiyormuş serum baglandi lavma yapildi yaklasik 1bck saat sanci cektim belimden vuruyordu bana sanci gelince agriyor ama dayanlmyck gibi hissediyorsnz o an ama dayaniyorsnz emin olun buna :) ebe gelip açıklgma bakti tekrardan 5 cm olmstu 2 saatte asagiya indirldm hemen epidural istemiştim 4cmden sonra vuruluyor zaten epidural asagida benden baska kimse yoktu zaten 20 dk snra anestezi uzmani geldi hicbisye bakmadim 2 igne vuruyorlar ben 2 snide hissetmedim normal igne hissiydi 10 dk sonra belden asagim uyustu ebem takim taklavtlari hazirliyordu o arada acilmam 9 cm olmustu ebem doktorumu aradi dogum basladi dedi ikinmaya basladim yavas yavas doktorum gelene kadar ebem ikin diyordu nefesinizi iyice cekip asagiya dogru morarana kadar itiyorsunuz poponuzu zaten ebe yardimci oluyor size dokrorum gelince 4 yada 5 defa daha ikindim ve deniz kizim dogdu sonrası zaten hep kizimi izledim diksileri hissetmedim 3 diksim vardi 1i icerde 2si disarda cok skur fazla dikisim yoktu 2.50de kizim dogdu toplam sancim doğumum 5 saat sürdü sanirim pozitif oldugu icin yazmak istedim korkmayin ne igne ne sanci hepsi atlatılacak dayanilacak seyler yani şöyle ki benim aci esigim cok yuksekmis bnu ogrendim ama gercekten hepsi gececek diye beynimi sabitlemistim bu dusunceye bu arada meryem ana otunu annem hastnye gelince annem hemen koydu ve inanlmz derecede açılmış kucuk bi parca almistim annem bardaktan taşıyordu artık dedi ben inaniyorum bana yardimci olduguna esim herseyime yardimci oldu yurumeme yemek yememe kahvaltimi ogle yemegimi herseyimi esim halletti yedirdi icirdi hep dua etmis bana canim cok yanmasin diye 😍 biraz duzensiz yazdm ama uykusuzlk basima vurdu kusura bakmayin sormak iatedgnz bisey varsa cevaplarim korkmayin hicbiseyden rahat olun kimseyi duymayin dinlemyin soyle olck boyle olcak falan herkesin hikayesi farklidir ama her aci geciyor bunu boyle dusunun sevgiyle kalin rabbim hepinize boyle kolay dogumlar nasib etsin 🙏❤🙋🏻♀️👭