Yaklaşık üç saat önce 10 dakikada bir 4 kez kasıktan başlayıp bele vuran sancım oldu 20 dakika sonra tekrar bir sancı geldi 30 dakika sonra tekrar bir sancı geldi aradan bir saat geçtikten sonra 15 dakika da bir iki sancı daha geldi lavaboya girdiğimde çamaşırımın ıslandığını gördüm dün de tuvaletten kalktıktan sonra ufak kahverengi bir parça gördüm tuvalette ama çok küçüktü nişan olmasına ihtimal vermedim 33+4 teyim ama bebek iki hafta önden gidiyor 36+5 le uyumlu yarın doktor kontrolüm var ama acile gitmem gerekli mi doğum başlamış olabilir mi sizce