Yasemin0728 Kızlar kan sulandirici iğne kullaniyorum 9 haftalik hamileyim ama bugün iğne bulamadım malesef vurulamicam birşey olur mu bı günden çok korkuyorum
Zeynep0606 Yasemin0728 neden basladi doktorun igneye bende hamile oldugumdan beri coraspirin içiyorum
Cinarinannesii_ Yasemin0728 canım acilden vurulmayı dene yani iğneni muhakkak vurulmak gerek Allah korusun iyi şeyler olmayabilir tekrar iğneyi bulup vurulana kadar sonuçta saati saatine vurulması gerekiyor
Elifyali Yasemin0728 neden bulamadnz hangi ildesinz merak ettm… Bazi eczaneler elinde tutup parayla satıyor… Siizn onu aksatmadan saati saatine kullanmanz lazm
Medine_25 Yasemin0728 Bende vurmuştum 10 tane bazen unutuyordum ama bir sorun olmadı korkma canım hatta ben ne hastane nede sağlık ocağına gittim kayınvalidem vurdu sorunum da geçti çok şükür 🥰
Yasemin0728 Zeynep0606 canım 2 tane kaybim var önceden önlem amaçlı coraspin ve kan sulandirici iğne verdi
Zeynep0606 Yasemin0728 benimde 1.kayip bir erken dogum oldugu ici baslandi fakay ddimer testinde halan pihtilasma var ve hatta coraspirin icmeme ragmen yukselmis fakat igneye baslamadi henuz bende merak icindeyim
Zeynep0606 Yasemin0728 21+5 olduk kuzum benim yapıldı ddimerkantilatif 0-440 olmadi gerekiyorken benim 1140 lardaydi en son