Ne yapmam lazım uzanayim mi yürüyüş mü yapayım, yalancı sancı nin da ne olduğunu bilmiyorum gerçi, bana sadece adet krampı gibi ağrı giriyor vajinamda kasıklarımda ağırlık oluyor yuruyemiyorum,bı de gaz sancısı gibi zorlama oluyor,26 ocağa sezeryan tarihi aldık dayanabilir mi bebeğim ve ben bilmiyorum 😊