Bmom Kızlar tansiyon takibi yapanlar memnun kaldığınız doğru ölçen onerebilceginiz marka var mı tansiyon aleti almak istiyorum
Beyzabuglem Bmom benim doktorum omron önerdi koldan ölçen den onu aldım madikalden 350 TL 5 yıl garantili
Bmom LETHE Trendyoldan alicam bı problem olmaz heralde sen nerden almıştın canım fiyati daha uygun internette
LETHE Bmom sorun olmaz. Trendyol guvenilir bir site bende hepsiburada dan almıştım. Ya omron yada medisana derim.
Minniemouse89 Omron m2 aldık Eczaneden 250 TL idi . Koldan ölçüyor . Çok memnunum. Hamileyken tansiyon takibi önemli iyi bir şey alın derim .
Nrcnnnnn Bmom omron kullanıyorum gebelik tansiyonum var tavsiye ederim 250 TL hepsiburadadan almıştım ve bilekten almayın koldan alın