Hanımlar çarşamba günü sabahtan sezaryen olacağım. Tahlillerim falan yapıldı. Anestezi doktorumla görüştüm spinal ya da epidural kararı bana bırakıyor. Yani her şeyi anlattı epidural acı eşiğin düşükse falan dedi daha konforlu dedi. Ama orada kataterin kalması fikri beni biraz rahatsız etti. Tecrübeli olanlardan fikir istiyorum. Spinal mi oldunuz, yoksa spinal+epidural kombine mi oldunuz? Rahat ettiniz mi?