babyandmom1 Etten pek anlamam babam pişmiş dedi ama hafif pembe olması korkuttu toksoplazma olur diye
mercimeginanne babyandmom1 normalde az pişmiş, orta pişmiş olarak pişmiş sayılıyor ama bizim tam pişmiş yememiz lazım. Pembelik olmaması gerekiyor
babyandmom1 mercimeginanne [silindi] Bebeğimi etkiler mi acaba ben sucuk salam sosis bile yemiyorum bugünde ne hikmetse yiyeceğim tuttu o eti😔
mercimeginanne babyandmom1 yok ya az bişeyden bişey olmaz sadece dikkat et. Ben salam tüketmiyorum ama pişmiş şekilde sucuk sosis tüketiyorum. İyi pişirip tüketebilirsin canın isterse