Merhaba herkese, 3 ay önce Soho Kids’ten siprş verdik üstelik peşin ödeme yaptık. Doğuma 1 hafta kaldı hala teslimat yapmadılar pandemiyi bahane ediyorlar. Pandemi 3 ay önce de vardı diyorum haftasonu yasağı var diyorlar. Haftasonu izinle fabrikalar üretim yapn yerler açık, neyin kafası diyorum; bu sefer de fabrikada corona çıktı diyorlar. Böyle bir rezillik görmedim buradan sipriş verecekseniz asla vermeyin!! İntagrqmda reklamlar vererek Kapasitelerinin üzerinde sipariş aldılar ve yetişemiyorlar. Bizim gibi 50 aile daha varmış. Asla asla önermiyorum siz aramazsanız sizi süreçten bilgilendirmiyorlar, sürekli ileri atıyorlar süreyi. Parayı ödememiş olsak gider baska yerden alırdım mutlaka! Çok pişkin bir firma, doğumunuza yakın bir de bunu stres yapmayın!