Annecik53 Hayat hastanesi doğum yapan çok arkadaşım oldu hiç birinden böyle birşey duymadım. Sizin yaşadığınız şey çok talihsiz bi olay olmuş ama size denk gelmiş olmalı. Geçmiş olsun ama ben hastanemden gayet memnunum. İlk hamileliğimde kürtaj oldum ondan bile çok memnun kalmıştım ağrım olduğunda gittiğimde bile gayet güzel ilgilendiler. Hatta kendi doktorum da hastanedeydi o bile geldi yanıma. Sizin için kötü bi durum olmuş tabi ona bişey diyemem. Geçmiş olsun tekrardan canım