İkilü tarama sonucum yüksek çıkmıştı. Amniyosentez istedi doktorum, fakat tehlikeli olduğu için yaptırmadım. 20. Haftada detaylı ultrasona girdik doktor burun kemiği ve ense kalınlığı gayet güzel dedi. Onun dışında da herhangi bir sorun görmedi. Down sendromu ihtimali var mı sizce hala. Yoksa önemli olan burun kemiği ve ense kalınlığı mı?