Kubra8989 Kısa zaman içinde sezryan olan varmı şehir hastanesinde refakatçı alınıyor mu odalar nasıl süreç nasıl geçti başından geçen yada yakınının falan bilgi verirseniz sevinirim ☺️
MaysaBade Kubra8989 Ağustos ayında kuzenim doğum yaptı 2 kişilikti onun odası annesi refakatçi kaldı sadece kadın refakatçi kalabiliyor demişler doğumda hemen sonra da bebeği görmek için babasını çağırmışlar yukarı o kadar