Humeyra18 Merhaba arkadaslar 12 gün önce asilama yaptirdim yani 6 ocakta yaptirdim asilamayi bugün kan verdim ve degerim 8 çıktı doktor pozitif dedi ve 2 gün sonra tekrar gel saglikli bir gebelik mi bakalim dedi aranizda boyle olan var mi acaba
132025 Humeyra18 aşılama hakkında fikrim yok ama 5 üstü pozitif oluyo 2 günde bi test yaptırın bi süre düzenli olarak artıyomu bi bakın
Humeyra18 132025 doktor da o sekilde soylemisti pozitif 2 gun sonra tekrar gel diye deger az çıkınca icimde bi korku oldu bu sekilde oluo degeri yukleseln var mi acaba zaten suan daha asilama bile tutmus olsa 2 bucuk 3 haftalik falan anca oluyor
Humeyra18 132025 evet tekrar hamile kalamiycam sanmistim bugun kalbim cikcakti sanki hastanede beklerken pozitif ama dusuk deger iste insan korkuyo yine ayni seyleri yasamaktan