Selam kızlar 16+4günlük hamileyim bugün kontrolüm vardi bebegim yan poziszondaydı cinsiyet sordum belli degil dedi sonra iyice baktı bi kızımız olacak dedi kesin mi dedim %95 ama yine hazırlık yapma bi sonraki ay netleşsin dedi . Size sorum şu %5lik ihtimalle cinsiyeti sonradan degişen varmı aranızda şimdiden tesekkür ederim 🤗