Pamugunannesi1 Üşüttüm mü acaba diye düşündüm ama böyle batma adet olucakmışım gibi değişik bişey oluyor 4+5 im. Biraz korktum strese sokmamak istiyorum ama hamileyken de adet olunuyor mu ?
[silindi] Pamugunannesi1 canım daha yenisin ilk haftalar böyle ağrılar normal ben biraz ilerde sandım haftanın
Pamugunannesi1 [silindi] Tecrübesiz olunca strese giriyorum peki hamileyken adet olunuyor mu olması normal mi
[silindi] Pamugunannesi1 yerleşme kanaması olur bazı kadınlarda adet ola bilir düşük de olabilir doktura sor canim
Sisiko Pamugunannesi1 merak etme canım normal bi durum yerleşmeye çalışıyor ara ara olur benimde olmuştu adet olcam sanmıştım sürekli sonra hamile olduğumu anladım 🙈ama durmadan devam edip seni çok zorlarsa bi doktora görün yinede