kalben_duam detaylı ultrasona da girmiştim normal demişlerdi demekki gittiğim doktor iyi değilmiş doğudayım şartlar sınırlıydı şimdi kayseriye gelince kontrol yaptırdım böyle oldu ama bu kontrole kadar yine kayseride kontrollerim oldu onlarda demedi ki böyle böyle diye inşallah minyon olduğu için kısalık vardır diyorum, o gün periontolog 1 saat inceledi beyin sıvısı beyin kemikleri ölçümü filan onlarda normal cıktı bu kadar normallik varken hastalık yoktur diye içimi rahatlatmaya çalışıyorum