HappyMom Canımız annelerimiz, “Hamilelikte Gaz Sancısı!” başlıklı blog yazımız yayında! 💃 Hamilelikte Gaz Sancısı Neden Olur? Hamilelikte Gaz Sancısı Bebeği Etkiler mi? Hamilelikte Gaz Sancısı Nasıl Hafifletilebilir? İçerikler Linkte! 🚀 https://www.mutluanneleriz.com/2021/01/18/hamilelikte-gaz-sancisi/ Gaz sancısı sorunu yaşayan annelerimiz var mı? Bu sorunla nasıl baş ediyorsunuz?
Karbeyaz12 HappyMom ben 🤷🏻♀️ Yememe dikkat ederek bu sancıyı önlemeye calısıyorum ancak, yediklerimi takip edip bir daha onu yememek ☹️
Sln_rzgar HappyMom bol kayısı ve su tuketıyorum ayrıca soda da ıcıyorum bir tane birde salatalığın faydasını gördüm mevsimi değil ama rahatlatıyor tavsiyemdir 🥰
Sema-ibo12 HappyMom ben çok gaz sancısı cekiyorum 3.haftamdan beri şu an 20. Haftamdayım ve halen cekiyorum bunun için rezene ve limonu kaynatıp içiyorum ve beni çok rahatlatıyor.
Karbeyaz12 orkide21 20lerde çok oluyordu gece uyanıyordum gaz sancısından şimdi 33teyim bu ara olmuyor. İshal olmadım
Juniorbabyyy orkide21 ben 11+5 haftaligim gaz sancısı gibi sancim oluyor kasıklarda karında 3 4 gündür ishaldim yeni dünden beri düzeldi biraz
Bayanozen Benim de ara ara gaz sancım oluyor birdenbire giriyor karnım şiş ne yesem gaz yapıyor sanki 😫
pia34 Benim ilk zamanlar çok oldu gazdan öleceğim sandım. Şimdi 18 deyim öyle bir sorunum kalmadı Allah’a şükür. Sanırım ilk zamanlar daha çok oluyor vücut gebeliğe hazır olmadığı için.
Klcygmr Malesef benim de oluyor yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum ama yemekten sonra sakız çiğnemek biraz rahatlatıyor.
dondurmalibebegim 7 haftalığım. İlk haftalardan beri karnım resmen gerilip gazdan taşıyor. Yediğime dikkat etsemde geçmiyor. Benide çok rahatsız ediyor. Depresifleşiyorum moralimi bile kötü etkiliyor :((
Juniorbabyyy dondurmalibebegim evet ya hepimiz aynı şeyleri uaisuoruz özellikle akşamları çok rahatsız oluymrm
Smyyetekeli dondurmalibebegim benimde 7+3 gaz sancısıyla uyanıyorum bazen çıkınca geçsede bazen çıkmayan sürekli rahatsız eden bir sancı var bağırsaklar da yer değiştiriyor dedi biri o yüzden fln diye duydum bi miğde gurultusu bi bağırsak içerisi gümbür gümbür 😂
EymenAli21 Sema-ibo12 bende de çok oluyo yuruyemiyorum resmen çok kötü rezene aktardanmi aliyosunuz hamilelikte bı sıkıntı vermiyo degilmi bitki çayı içmeyin diyolar hep korkuyo insan 🙈🤔😊
Zxczxczxc Bende 14.haftada sanırım gaz sancısı başladı suan 20.haftadayım ve hala devam ediyo ne kadr dikkat etsemde boş bazen patlayacak gibi oluyorum bazen gece uykumdn sancıyla uyanıyorum.Doktorum az ve sık minik lokmalarla besleneceksin dedi ama ciddi anlamda rahatsız oluyorum
Sema-ibo12 EymenAli21 marketlerde de var aktardan da alabilirsiniz tabi ben bir çay kaşığı koyuyorum demliğe bir dilim de limon çok şükür bir sorun yaşamadım onun dışında bende bitki çayı kullanmıyorum hiç
Janset06 Limonlu su , kimyon yoğurt karışımı , yemeğin peşine hiç fırsat vermeden soda içmekte rahatlatıyor hemen mideden gaz gidiyor