39 haftayı bitircem ama ne gelen sancı var ne su ne nişan bel ağrısı var adet sancısı gibi gittik 80 i bile gördük çok düzensiz sancı dediler sanki doğueamıycam bebek hareketleri de azaldı hiç yok gibi neredeyse içim daraldı böyle olanlar var mı 🤔dua edin lütfen bana