Kizlar bugün doktor kontrolüm vardı yarın 37 haftalık olcam açıkçası çatı muayenesi olurum belki diye temizlenip gitmiştim doktorum yoktu asistanı muayene etti bebeğe baktı çok şükür herşey güzel nts yolladı ağrın sancin olursa acile gelirsin dedi bu ikinci gebeliğim acaba çatı muayenesi olmadan doğum yapan varmı kafam karıştı tekrar bı randevumu alsam 🙄