deleted270 Ben bebek düşünmeye başlayınca boyayı bırakanlardanım şahsen. Çünkü gebelikte ve emzirmede boyayamayacaksın. Gözün boya arayacak. O yüzden kendini hazırlamak iyi olur diye düşünüyorum. Bir de hamileliğe hazırlık döneminde ne kadar az kimyasal olursa o kadar iyi olur. Evet gözle görülür bir sıkıntı olmaz ama minik minik biriken kimyasallar bir şekilde çocuğun hayatını etkiliyor. Bu kadar boşvermeyelim kimyasalları.