Gullukarakus Ağlaması elbette oluyor,o anlarda annem benim bluzumu filan oğlumun boynuna koymuş.Öğlen bi yıkamış masaj filan yapmış zaten öyle 1 saat geçmiş.Sonrasında uyutmuştu.
Ben hariç kim kucağına alırsa alsın ilk 3 ay, boynuna göğsüne müslin örtmeden almadı.Sadece kusma veya hijyen sebepli değil, anne harici başkasının kokusunu çok almasın derdi annem.Bir şekilde idare ettik yani elinizdeki de insan neticede sadece insanın küçüğü.Kırlent değil öyle karnı tok gazı yok dursun köşede 😊 Bir şekilde sakinleştirirler sallarlar uyuturlar o gün geçer merak etmeyin.