Merhaba kızlar oğlumu uyuturken bi yandan da doğum hikayemi sizlerle paylaşmak istedim , öncelikle hamileliğim bulantısız ağrısız çok güzel geçti herşey yolundaydı günler çabucak geçsin istiyordum ama bi yandan da oğlumu bedenimde hiissetmek çok güzeldi, hamileliğim boyunca olumlu olumsuz tüm hikayeleri bende burdan okudum ama kendimi asla korkutmadım hatta deli gibi normal doğum videoları izliyodum siz de kendinizi korkutmayın çünkü her doğum kendine özeldir doğum şekli nasıl olursa olsun hep pozitif düşünün , neyse 37. Haftaya girdiğimde kasıklarımda ve sırtımda öyle bi ağrı oluştuki kontrol haftam geldiğinde nst de sancım çıktı alttan muayene etti açıklık yoktu fakat sancım vardı doktor yatış dedi ama ben kabul etmedim imza atıp çıktım çünkü ne suni sancı ne de hastanede boşa yatmak istemiyodum daha doğumun erken olacağını düşündüm ve hislerime göre hareket ettim bu arada alttan muayene den hiç korkmayın kendinizi serbest bırakın hiç acımadı bu ağrılar 2 hafta daha devam etti ve birden kesildi artık ne zaman doğurcam demeye başlamıştım hatta eşime bari 1 Aralıkta gelse diyip duruyodum doğumu tetiklediğini bildiğim için o gün ilişkiye girdik 2 saat kadar sonra tuvalete girdiğimde biraz kan gördüm eşime nişanım geldi diyorum ama konduramıyorumda bi yandan daha gelmez diyorum , sonra her girdiğimde biraz kan biraz su gibi akıntı dedim galiba gelicek eşimi gececiydi 4 gibi işe gitti sen git ben sancım gelirse seni ararım dedim ve gönderdim , annemi aradım nişanım geldi bize gel evi temizleyim son bi kez dedim temizliğimizi yaptık ben duşa girdim artık yavaş yavaş sancım geliyodu ama dayanılmıcak bi sancım yoktu ben evde meryem ana otuna kuran ve bi kaç sure daha okudum gitmeden hurma yedim bütün kuzenlerimi aradım bugün doğurcam herkes kuran okusun bana dedim görüntülü konuştuk konuşurken bi yandan ara ara sancım geliyo gülüşüyoruz yüz tipim değişiyo tabi , son hazırlıklarımı yaptım herşey tamamdı kayınvalidemide aradık o da geldi annemle kayınvalidem pimpirikliydi biraz hadi ara da gelsin yetişemeyiz bak evde doğurursun diyolardı sürekli benimde sancılarım sıklaşmıştı artık evde çekmek istedim hastanede sürekli alttan muayane yapacaklarını biliyodum eşimi aradım 1 saat sonra eve geldi benim sancılarım sıklaşmıştı her sancı girdiğinde çömelip karşıladım yavaş yavaş sesimede yansımıştı arabaya bindik hastane zaten 20 dakkalık yoldu bu arada ankara şehir hast takipliydim , arabada sancılarım iyice arttı ama hiç çaktırmıyorum inlemiyorum bile annemler panik yapmasın diye sakin kaldım :)09.15 gibi hastaneye girdik annemle eşimle vedalaştım ve muayene odasına girdiğim gibi hemen çömeldim ağrılarım artmıştı necati hançerlioğlunu bilen bilir bana sancın mı var dedi ve hemen öncelik tanıyıp beni odaya aldı depend hayat kurtarır dedikleri doğruymuş gittiğimde ful kan olmuş açıklığa baktı ve 6 cm direkt yatış dedi nst ye gönderdi orda ki doktor da açıklığa bakmak istedi şimdi yapıldı dememe rağmen tekrar baktı 😒 sonra doğum odasına alındım üstümü zar zor soyundum yatağa yatttım tekrar açıklığa bakıldı 10 cm e ulaşmış olacakkki hemen başıma doktorlar geldi ben zaten ıkınma hissi var demiştim lavma yapmaya bile zaman yoktu ıkınmaya başladım ama sanırım beceremedim en korktuğum şey kesi olmasıydı kesi atıcaz dediklerinde lütfen kesmeyin doğurabilirim yapabilirim dedim ama kesmessek daha kötü olur dediler o acıyla bide doktorla anlaşma yaptım bari stajer kesmesin siz kesin dikin dedim 😂 orayı uyuşturdular hiç hissetmedim kesilidğini sonra doktor karnıma bastırdı hadi daha gelmiyo mu dedim başını görüyoruz ittir dediler gözüm kapalı ııkınıyorum doktor gözümü aç bebeğine bak dedi ve benim güzeller güzeli olum çipil çipil etrafa bakıyo derin bi oh çektim Doğum saati 09:45 39+5 haftayken yarım saatte doğurdum 3570 gram 51 cm , ama o dikişlerin atılması nerdeyse 1 saat sürdü gibi geldi kaç dikiş olduğunu söylemediler bende dikişler atılırken oğlumu izledim herşeye değerdi o an ilk kucağıma verdikleri an çok güzel bi duyguydu dikiş atıldıkdan sonra oğlumu kendim giydirdim hemen emzirdim çok şükür tuttu memeyide sancı çekerken bütün hamilelere çocuğu olmayanlarıda duama kattım , doğuma kadar her işimi kendim yaptım halımıda yıkadım stor perdelerimide yıkadım evimin her işini kendim yaptım sıkıntılı hamileleğim olmadığı için tabi , son ayımda günlük parka çıkıp 10 bin adım atmaya özen gösterdim evde skuat yaptım her gün hurma yemeye çalıştım tabiki dularımın ve inanarak okuduğum meryem ana otunun da sayesinde yarım saatte doğurdum Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu herşey geçici acısını hatırlamıyorum bile yalnız dikişler beni 25 gün kadar zorladı ama geçiyor hiç korkmayın ve kendinize güvenin allah hepinize kolay hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah ❤️