iremgun merhaba, evet aral beyde detaylı yaptırdım.. yarım saat kadar sürdü, bebeğimizin o an pozisyonları uygun olduğu için, yoksa çikolata yedirip su içirip bekletip devam ediyormuş..doktorumuza göstermek için rapor veriyor, fotoğraflar bizim için renkli ve siyah.cd yok..çok fazla fotoğraf vermedi doğrusu ama ben memnun kaldım, tek tek tüm organlarına bakıp bize anlattı, bebeğimiz erkek, testislerinde ilk idrar yoktu, oyalandı tekrar idrarın dolup boşaltımına bile baktı, çok ilginç gelmişti bize 😊 enerjiside yüksek, güler yüzlü birisi.