gel_artik_bebegim Atsyifn arkadaş ilk kızının adı asya ikinci kızama da ona uyumlu bir isim arıyorsun sandı muhtemelen ondan arya dedi ☺
Ozlemtpl Atsyifn evet bizde çok beğendik asya duru ve asya Lina arasında kalmıştı ama en sonunda asya Lina ya karar verdiler 🥰
Jasmineasya Atsyifn Atsyifn bende Asya koyucam kızımın ismine ama sadece Asya neden bir isim daha düşünüyorsun ki merak ettim canım