miram_ Benimde nasipse nisanda doğumum..0-3 ay aldım genellikle ve uzun kollu aldım. Ama çok kalın şeyler almadım genelde tabiki hep %100 pamuk tercih ettim bodyler, tulumlar, alt üst takımlar, çoraplar, eldivenler, birkaç tane şapka, müslin battaniye, triko battaniye, bir kaç tane ince triko tulum, ve yenidoğan olarakta 4-5 tane ayaklı ve kendiliğinden eldivenli tulumlardan aldım. Nisan ayı çokta sıcak olmadığı için kısa kollu almadım açıkcası..havalar ısındıkça alırım diye düşündüm.