Alara005 Tetenoz iğnesini vuruldum sanki bugün hiç hissetmedim hareketlerini 20 haftaligim az da olsa hissederdim
irva Alara005 Azalma olabiliyor 1 2 gün.Ben doktoruma söylemiştim hamileyken.O yüzden ikinci dozumu vurdurmamı istememişti.
Bilge44 Ben de tam 20+0 da vuruldum. Insan panik yapıyor her şeyi korkmayın doğru zaman zaten 20. Hafta itibariyle tetanoz için. Daha erken zamanlar düşük için riskli 20 hafta ve sonrasından korkmayın. Şubatta 2. Dozu vurucam ben 🥰
Didonana Haftanız erken 1 gün hissedip 2 gün hissetmediğimiz oluyor o dönemlerde ben lokum yemekten bir hal olmuştum korkudan tatlı bir şeyler yeyin endişe duyduğunuzda ayrıca tetanozu ben 25-29 haftalarda oldum benek hareketlerini o gün içerisinde cidden azalttığını söyleyebilirim ama ertesi gün normale dönüyorlar
Hayalizlerim Bende 19. haftamda vuruldum dediğiniz gibi daha net hissediyordum aşıdan sonra azalma oldu çok az hissediyorum 21. Haftamdayım şuan insan ister istemez tedirgin oluyor önceden sırt üstü uzandığımda baya hissederdim şimdi hissedemiyorum
Kucukkedi 2 dozu da vuruldum, herhangi bir sıkıntı olmadı. İçiniz rahat olsun, yalnız hangi koldan vurulduysanız o kolunuzun üzerine o gün yatmayın uzanmayın