Kubraktan gebelik şekeri olup olmadığına bakılıyor, benim suyum biraz fazlaydı sınırda daha doğrusu bir de çok kilo aldım bence🙈 doktorum şeker var mı bakalım kafamız rahat etsin dedi yaptırdık çıkmadı şükür. Şeker çıkarsa ona göre beslenme programı hazırlanıyor düzelmezse insülin kullanılıyor sanırım