Babyy1S Bir_anne12 ben sma kullandım icinde şeker varms ve kasıkla verdigimde elim bebegin yuzu sekerli yapiş yapiş oluyordu zaten sevmedi tadini hıpp oneririm aptamil gaz yapıyor genelde