Merve3460 Ben çok alıngan duygusal karamsar ve kendimi yalnız hissediyorm sizde durumlar naasıl napcaz bu hormonları ya 😏😏
bltern1 Bendede 2 haftadır aşırı sinir var normalde çok sakinim ama bu hormonlar beni ben olmaktan çıkardı 🤣 tabi aşırı duygusallıkta var herşeye üzülüyorum ama geçecek inşallah