Önceden verilmiyormus bagkurlululara şimdi yasa çıkmış veriliyormuş beni de doktorum uyardı 32 . Haftada rapor verelim paranı al diye muhasebecime sordum 12 bine kadar alabilirsin dedi. Esnafim ben lokantam var alabilirsin yani sadece bağkur borcunun olmaması lazım