Basilicums 40+3 de ne açılma,ne su ne sancı ne yalancı sancı…hiç bişi yokken gittim hastaneye
Bebeğin kafa iri sezeryan ol,çıkmaz dediler,suni denemek istiyorum dedim,fitil koydular 1 gün rahim yumuşadı,nst kontrol derken ,ertesi sabah 7.30 da verdiler suni sancı,12 de kucağıma aldım ve sanci ile açıklık artarak devam etti.
Bu benim tecrübe ettiğim tabi,smdi 2.ye hamileyim,geçen haftaya kadar makat gelisti,yine kafası iri,kilosu da ultrasonda 4 e çok yakın çıktı, doktorum diyor ki ilkini normal dogurmasan direk sezeryan dicem ama bundan da umudum var normal olabilir diyor,şuan 39+1 deyim,çars kontrolum var,valla haftaya kadar beklicem bişi olamazsa haftaya yine suni mi almaya geldim dicem 😂😁