Ayın 5 inde 5. Gün embriyosu transferi oldum 11. Gün test yaptım çok net gebelik görünmesine rağmen doktorum kan testi için 14. Günü bekletti bu gün 2643 değerle gebelik netleşti sizde de inşallah vardır ama sabırlı olun rabbim guzellikler nasip etsin