Seda_patat 36 haftalık gebeyim bugün doktora gittik 2.600 gr idi doktor bebeğimi çok yordugumu bağırsaklarınin hareketlendigini kaka yapabileceini böyle giderse ay sonuna sezeryanla alacağını söyledi başına gelen var mı canım çok sıkıldı 😏
Elifkyhn1993 Seda_patat ztn 36sin cnm 38de dogurcaksan normal o zmna ztn 3kilo olur bi sorun yokki bnm kordon folandi 37de aldi gayettte sorunsuz gecti