Gunel19
Alt tarafı kan alınıp bakılan bir test. Risk var mı yok mu diye kontrol ediliyor. Açıkçası ben önerilen testlerin hepsini yaptırmaktan yanayım , 2liyi yaptırdım bir sıkıntı çıkmadı, çıkadabilirdi, yanılma payını bilerek hareket ettim. Doktor şimdi 3lü testi de yapmanı öneririm dedi. Devlet hastanesinden randevu alabilirsem onu da yaptırıcam, şimdiki doktorum kendi kliniğinde test yapmıyor maalesef. 2li testi özelde yaptırmıştım sanırım 100 TL ödedim, siz de pahalı geliyorsa devlet hastanesine gidip rutin testleri orada yaptırabilirsiniz