1prensesgeliyor Naazz pompa degil yalnız o. Sagmiyorsun vakumlama sistemi yok tani. Sagma yapmıyor sadece bebek diger göğüsten emerken öbür göğüsten akan süt bosa gitmiyor ona topluyor. Küçük bardagi yardimi ile bebege icirebiliyorsun. Yani ben almadim kullanmadim ama arkadaşım kullandi. Hep.üzeri islaniyordu sütten..bosa gidiyordu böyle iyi oldu demisti. Daha dogum yapmadım sütüm olacagini bile bilmiyorum o yüzden simdiden almayi düşünmedim. Çünkü diger bebeklerimde sütüm cok az oluyordu ve akmıyordu diger gögüsten. Bundada olacagini zannetmiyorum. Bence dogumdan sonra sipariş edin akma durumu olursa
Naazz NedAlpas bende almayı düşünüyorum ama işe yarar mı yaramaz mı çok arada kaldım. Kullananlardan memnun olan kadar memnun olmayan da var. Arada kaldım…
Naazz 1prensesgeliyor pompa olmadığını biliyorum o yüzden işe yarayıp yaramadığını merak ettim. İnternette ismi bu şekilde diye böyle yazdım :)
asiltosumm35 Naazz canim ben almamistim ama bebegim sariliktan hastanede yatinca mecburen aldim ozellikle de mochi aldim.. inan cok memnun kaldim kesinlikle elektrikliye bile gerek yok. Cok guzel ben cok memnun kaldim
suziii Ben mochi kullanırken çok memnun kaldım,iyi ki almışım dediğim bir şey oldu. Diğer meme uyarıldığı için oradaki sütu çok güzel boşaltıyor . Herhangi bir çabaya gerek kalmadan süt sagiliyor