Burcum17 Seda-1 ben 21. haftamda hissetmiştim tam olarak. İlk gebelikte geç hissediliyormuş , bir de karın kasları ile ilgili biraz da diye biliyorum.inş siz daha erken hissedersiniz 😊
Marvegas1 Seda-1 7 ayımda cıktı karnim iç karnım geniş heralde 20 den sonra bebeğimi hissettim şuan 35 haftalığız ve baya güzel tekmeliyor ❤
2021_annesi İlk 20. Haftasında hissettim o kadar mutlu olmuştummm ki . Elimi koyup haraket etmesıni beklerdim . 38 e geldık artık doğsun 🥰