OguzYavuz_25 Cuma günü 33. Haftada kontrolüm var ondan sonra kaç hafta da bir muayeneye gidiyoruz acaba bilgis olan var mı? Normalde ay da bir ama son ay farklı sanırım?
Tugbaslan3458 OguzYavuz_25 bende burda bekliyim 32. Hafta da bizi çağırdı nst veya alttan muayene oluyomu bu hafta da acaba 🤔
Bdp OguzYavuz_25 31. Haftada gittim artik 10 gunde bir kontrol dedi. Ama benim dogumum 37+0 da olacak
Aysenur05 Tugbaslan3458 bn 31. Haftada gitmştm doktorun erken gelmşsim dedi 32. Haftada nst olckti dedi bi sonraki randevu 34. Haftada olsun ozmn nst bakalm bi dedi 32-34-36-38 nst dedi yanlş hatrlamıyorsam
FtmSyf Tugbaslan3458 bende 32 deyim bu hafta çatı muayenesi yapacak doktorum. Birçok kişi 36. Haftadan sonra diyor ama ben anlamadım acaba benim doktorum mu erken yapıyor
beyza-guven hayır sadece kontrol ediyor iki. hafta sonra tekrar çağırıyor nst ye o zaman giriyorsunuz bende 33 uncu haftamda gittim iki hafta sonra tekrar gelmemi nst ye giricegimi söyledi
Tugbaslan3458 FtmSyf bende 29. Haftada sormuştum alttan muayene vakti ne zaman olur diye doktorum o en son ki iş galiba 36 da falan alttan muayene etcek benimkide bakalım
Tugbasecgin Haftaya kadar iki haftada bir 34. Haftadan sonra her hafta cagirdi , 37. Haftada cati muanesi dedi doktorum
Burcum17 OguzYavuz_25 Geçen hafta ptesi gittim 32+3 te. Doktorum 35. haftada gelmemi ve nst ye gireceğimi söyledi. 37. haftada da çatı muayenesi yapacağını söyledi.
Gamzee26 OguzYavuz_25 ben 32+6 da gittim bu perşembe tekrar gidicem33+5 ken yani, nst ye gircem. Haftada 1 bekliyormuş artık yada 10 günde 1 görüşcez dedi