Esraa63 boş gebelik durumu binde bir olan bir durum , bende aynı endişeyi yaşadım 20 gün bana geçmek bilmedi ama endişelenme bence dua et kötü birşey olmayacak Güp güp 150-160 lar da atan minik kalbi duyacaksın inşallah 🤲🏻 🤗 bu arada ablam boş gebelik geçirdi durum daha farklı oluyor . Bende korktum geç döllenme olmuştu ama o kalp sesini duydumm şuan 15. Haftamız sende duyacaksııın 🤗