Epifenomen Tevhide001 ben kullanıyorum canım tüm ürünleri mükemmel. Nemlendiricilik çok iyi. Şampuanını da kullanıyorum 2 gün saçı hala şampuan kokuyor vücut losyonu da öyle bayağı kalıcı nemlendirmesi böyle çabuk kurumuyor vücudum