Kdrytl Kizlar merhaba perde ameliyati olup normal dogum yapan var mi aranızda suan her sey normal doguma uygun ama perde ameliyatı olduğum icin doktorum biraz kararsiz normal dogum konusunda 🤔
Sermec27 Kdrytl peki perde ameliyatı sonrası serklaj falan olmadınız dimi rahim agzı yetmezlıgıne sebeb olmadı dimi
Boncugummmm Kdrytl canm merba bnde perde amalytı oldum histerskopi olanlarda rahim agzı dikişi atılması mecbur muş snda atıldımı
ozlem0643 Kdrytl ben de post açmıştım kimse cevap vermemişti doktorlar doktorlar sezeryan diyor genelde
Boncugummmm Sermec27 bnada öyle denildi canm bnm 2 kaybım var perde oldgnu blmyordum amaliyat oldum ve hamıle akldgnda kesn dikiş attır dedi sende varmı dikiş
Sermec27 Kdrytl anladım ben de rahimde perde ameliyatı oldum da bazı yerlerde okumuştum serklaj gereken durumlar da olabiliyormuşta onu merak ettim inşallah sağ salim kucagımıza almak nasip olur 🤲 🥰
hanibazen En yakın arkadaşım perde ameliyatı olmuştu normal doğum yaptı. Biraz zor geçti doğumum dedi ama o ameliyatla bi ilgisi olduğundan bahsetmedi bebeğin pozisyonuyla alakalı bişeyler olmuş. Sorarım yine de isterseniz
Kdrytl hanibazen cok mutlu olurum sorabilirseniz cunku çünkü çevremde pek kimse yok bu durumda olan doktorum da emin konusamadi daha onve önce böyle hastasi olmamis cok sevinirim sorabilirseniz arkadaşınıza:)
hanibazen hanibazen normal doğumla alakası olan bişey değil doktor da hiç öyle bişey dememişti onun sıkıntısını yaşamadım dedi
Sermec27 Kdrytl evet sordum bana histeroskopi yapan doktorum da kendi doktorum da görüşünü aldıgım bir kaç doktorda gerek yok serklaja dedi
Sermec27 Boncugummmm doktorum gerek yok dedi canım benim perdem cok minikmiş zaten ben perdeye ragmen hamile kaldım canım ilkini 7 haftalıkken kaybettim kese yanında kanama alanı vardı ondan dolayı oğlumu da 11 ay önce 38 haftalıkken kaybettim anne karnında kalbı durdu bunun perdeyle hiç bir ilgisi yok ama perde ileri haftalarda kalp durmasına sebeb olmazmış doktorum senin serklaj gerektirecek bir durumun yok dedi
Boncugummmm Sermec27 anladım canım peki kalp atşı durma sebebi ne cıktı. Bnm de 2 kaybım var 2. Kalp atşı durdu 17 haftalıkken kan pıhtılanması cıktı bnde senın baya büyükmş rabbım sabırlar versin