Aytl Merhaba bayanlar ben 32. Haftadayım plasenta rahim ağzını kapatıyor bunun da kanama ve erken doğuma yol açabileceği söylendi bu şekilde benim gibi olan var mı erken doğum istemiyorum 😕
Mavis06 Haftadayım bende de aynı sıkıntı var 34e kadar çıkmazsa yukarı 38 gibi sezeryan la alırız diyor doktorlar. Zaten bu gibi durumlarda nor al doğum yapılamıyor normal doğum sancısı başlamasın diye de sezeryan erken yapıyorlar ama tabiki bebeğin gelişimini takip ediyorlar