qokceyy bnde böyleydim. Buraları okudum takip ettim mart 2020de dr gttim kist dedi ama ilaç tedavisi olmadım nisanda soğan kürü yaptım mayıs 9da son adetimi gördüm. Şimdi 37+1 hamileyim. Mayısta benimde tatlı tatlı sancım oldu göğüs uçlarım koyulaştı ama adet görünce hüsrana uğramıştım. (Ve mayısda yapmadım soğan kürü) Sende hazırlıklı ol canım hayırlısıyla bir evlat sahibi olursun inşallah :)))