Asya71 Kızlar belirttiğim gibi 35 +5 deyim. Özellikle ayakta çok kalınca oluyor. Henüz erken ya normal mi yada böyle böyle mi devam edecek doğuma kdr
Taze-anne Asya71 doktorum normal oldugunu bebeğin kendini doğuma hazırladığını söyledi. Pozisyon değiştirince geçiyorsa sıkıntı yok ama geçmiyorsa o zaman doktora gitmekte fayda var
Busraaa16 Asya71 ben de 36. haftadayım. Önceki haftalarda doktoruma sorduğumda normal zaman geçtikçe günde 30-40ı bile bulabilir demişti 🤷🏻♀️
sue92 Benim de 34-35’te günde 2-3 kere oluyodu. 36+5 olduk. Bu hafta daha sık oluyor. Doktorum normal dedi👍🏻