Baliseda 15+4 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim son 4 gündür bebeğim göbek altında yada sağ tarafta kendisi kasıyo birden elimi atıyorum taş gibi böyle bi durumla karşılaşan var mı acabaaa
Aysekrcy Baliseda bnde 15+1 deyim banada oluyor arada doktoruma sordum kasılmaların ağrıların bu ara olacak rahim büyüdüğü için dedi ama senin şiddet dereceni bilemem tabi kuzum yinede bi doktora danışmakta fayda var 😊
Bsmlh Baliseda aynı haftada banada olmustu gaz toplanması dedı şimdi de 23 olduk vajınama vuruyor bugun baya korktum ama geçti
Baliseda Öyle şiddetli değil hareketini hissediyorum birden topluyor kendini önceki gebeliğmde olmamıştı tedirgin etti beni erken doğum olur dediler endişelendim açıkcası 😐😐
yusralina68 Baliseda erken doğum olmaması bol su için tedbir senden takdir Allah’tan Sağ Salim sağlıklı sıhhatli hayırlı zaman da alın kucağınıza bende 15+2 hamileyim hemen hemen aynıyız bende olmuyor öyle şeyler veya oluyorda ben fark etmiyorum kilom fazla biraz o yüzden olabilir mi?
Baliseda yusralina68 benim 2. Gebelik sanırım ondan erken hissetmeye başladım ilkinde 20 haftaya kadar hissedememiştim