Esra_80_ 16+5 olduk bugün 189 gr dedi doktorumuz bugün ama bende haftasına göre iyimi demeyi unutmuşum sizce haftama göre iyimi ☺️🤔
Esra_80_ cagla7980 cagla7980 o zaman benimkide iyidir eğer size böyle dediler se🥰🥰İçim ferahladı diyebilirim 🙏🏻🤍
Esra_80_ Nurasl yaa çok teşekkürler ne güzel konuşmuşsunuz 🥰🌸🙏🏻 Rahatladım açıkçası ☺️Bu yorumları duyunca