Denizx Normal doğumda altan kestiklerinde uyuşturuyorlarmı yoksa uyuşturmadanmı kesıyorlar normal doğumda ?
BamBi Denizx kesiyi bilemem ama dikis icin uyusturnuyorlar..ki saten onca sanci cekmissin onun yaninda dikis olunmasi sinek isirigi gibi kaliyor
Msd26 Denizx tabi son anda yapıyorlar bebeğin kafası iyice belirginleşiyor o anda yapıp kesiyorlar ama hiç epizyo açılırken ve dikilirken acı hissettim diyen biriyle karsılasmadım
Ftmm Ayssmom yok kız bırsey olmuyor sonra bebegını pamugunu kucagına koyuyorlar dunyayı unutuyorsun acın kalmıyor
Ezel_hazel Valla ilk doğumumda hiç bir şey hissetmedim ama 4 tane dikisim vardı çift dikmiş doktor kızım kolunu yumruk şeklinde yapip çıkmıştı. Muhtemelen kesi olmuştur ama bisi hissetmedim dikişte de iplerin geçişini hissettim o kadar
Asi_0658 Denizx doğum aninda o acıyla kesiyorlar hissetmiyorsunuz ama dikiş atmadan önce uyuşturuyorlar
SutlacimiYedimmiBen Asi_0658 yanlis biliyosunuz uyuşturup kesiliyor bebek ve plesenta çıktıktan sonra dikiş geçiliyor zaten keserkenki ignenin etkisi devam ediyor hissedilmiyor dikerken akgunhatice
akgunhatice Denizx kesi atılırken uyuşturmuyor ama zaten acısını anlamıyorsun doğum sancısına karışıyor gidiyor ayrıyetten bir acı hissetmedim yani ben tam tersi kesiyle bebek çıkıyor hemen rahatlıyorsun dikişte uyuşturuyor acıyı hissetmiyorsun sadece ipi çektiğini falan algılıyorsun
akgunhatice SutlacimiYedimmiBen bilemiyorum ben belki o an sancı telaşıyla iğneyi görmedim bana doğduktan sonra eşi de çıkınca iğne yapıldı ve dikiş atıldı öncesinde iğne yapılmış ben o an fark etmemiş olabilirim
SutlacimiYedimmiBen akgunhatice insan farketmiyor olabilir ikinci igneyide dikişiniz çok olduğu için vurmuş olmalılar dikiş uzun sürebilir diye. Kac dikişiniz vardı?
akgunhatice SutlacimiYedimmiBen sayı olarak bilmiyorum ama dikişim çoktu. Dikişlerim çok zorladı beni lohusalıkta oğlumun baş çevresi 35 cmdi koca kafalı mahvetti beni🙂 kesisiz doğurmam mümkün değildi yani. Uzun sürdü dikişim oğlumu benden önce gördüler hatta merak etmişler sezeryan mı oldu uyuttunuz da uyanmasını mı bekliyorsunuz diye ben odaya geçmeyince
SutlacimiYedimmiBen akgunhatice bak bu yüzden ikinci igneyi yapmışlar😊 sağlıklı olsunlarda gerisi muhim değil.
Denizx K.b gec gördüm cvpları. Kimi vurmadi diyor bende kimi ben hissetim diyor oyuzden çok korktum o an görmüyorsun yanı igne vurduklarını onlarda sancıdan sanıyorlar herhalde