Kızlar selam henuz 8+2 yim. Ama bu aralar aldığım nefes yetmiyor. Hele biraz yuruyeyim aman Allahim. Kilom normal, sigara geçmişim de yok. Daha yolun başında böyleyse sonra nolcak😅 var mı bi çözüm acaba. Doktorum normal demisti geçen hafta. Ama iyice darlandım.