Betl4201 38+3 olduk sağ bacağım çok ağrıyor kalçadan bir haftadır geçmiyor da son haftalarda yürüyüş falan yalan oldu üzülüyorum Doğuma kendimi hazırlayamıyorum nasıl doğuracam diye 😟 sizinde var mı sıkıntılarınız nasıl geçiyor son günleriniz?
EdanurZ Betl4201 38+6 yım bazen sağ klçama ağrı vuruyor yürüyüş falan yapamıyorum havalar çok soğudu çıkılmıyor dışarı🤭 pilates topunda zıplıyorum bazen sadece🤭
Mirasu1 Betl4201 Bizde 38 haftalık olduk çok fazla kasılmalarım var gece uyku yok artık bacak ağrısından
Betl4201 6217 şuan için normal görünüyor son dakika bir değişiklik olmazsa, sizinde mi normal olacak?
6217 Betl4201 çalışıyordum ben hep hareketliydim 9ay boyunca iş nedeniyle şimdi bi hafta oldu doğum raporuna ayrıldım ve evdeyim inan ekstra bişey yaptığım yok sadece yürüyuş onun dışında hiç bişey
Betl4201 EdanurZ doktora sormuştum aslında geçen haftaki muyanede normal demişti bu kalçadaki ağrıya çocuk baskı yapıyordur diye, ama hep doğuramayan annelere yürüyün bol bol dedikleri için biryandan da stres ediyorum bu durumu
EdanurZ Betl4201 merdiven inip çıkmak çömelip yer silmek de iyi diyolar ama ne kadar doğru bilemiyorum hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı suni sancıya gerek kalmadan kendileri gelir İnşallah
Betl4201 EdanurZ bende biliyorum ama uygulayamıyorum işte inş kendiliğinden gelsin de Bebişler de gerek kalmasın hiçbir şeye 🙏🏻
Betl4201 6217 yürüyüş yapabiliyorsan en iyisi zaten doğuramıyanlar sürekli yürüyor Doğum başlasın diye canm
mom555 Demek ki bu haftalarda bacak agrisi normal. ben de yeni 38 oldum. geceleri özellikle ne tarafa dönsem o bacağım agriyor
Betl4201 mom555 sola yatınca kalbime bastırıyor rahat edemiyorum , sağa yatıncada sürekli bacağım arıyor gece bir sağa bir sola dönmekten uykuda olmuyor tabi bendede