Matmazel006 Merhaba arkadaşlar dr um doğum iznine ayrıldığı için yeni dr arayisindayim devlet hastanelerinden hangisinden memnun kaldınız hangi dr sizinle ilgilendi bilgilendirirseniz sevinirim.🤗
Asi_0658 Matmazel006 şehir hastanesine gidiyorum ben çok memnunum necati hancerlioglu ulaş çalı fatma salih funda arpacı bunlar çok iyi doktorlar ben necatibeye gidiordum ama riskli gebe olduğum için perinatoloji dr a gidiorum artık
Matmazel006 Baktigimda bulamıyorum hiç birinin randevusunu direk şehir hastanesi olarak mi bakıyorsunuz mhrs de.