Zxczxczxc Arkadslar20 haftalık hamileyim .Bebegimi alt karında kasıklarıma yakın yani göbek deliğimden 5parmak aşagıda hissediyorum hareketlerini kendisini benm gibi hisseden var mı normal mi yoksa daha mı yukarda olmalı
Adosh Zxczxczxc bende 22 haftalığım ve aynı tarif ettiğiniz yerlerde hissediyorum hareketlerini.. cok nadiren de birazcık daha yukarlarda
glnzem Zxczxczxc 20+5 teyim bende kasıklarımda hissediyorum. Hatta çok şiddetli değil yani Nadire’n hafif hafif hissediyorum.
Nlgnbykl Zxczxczxc benimde öyle aynı haftadayız doktorum 20. Haftadan sonra her hafta bebek göbek deliğinden bir parmak yukarı çıkar dedi zamanla hareketleri de yukarı çıkar diye düşünüyorum
SutlacimiYedimmiBen Zxczxczxc daha çok sağ tarafta oynuyor benim bebeğim 23 haftalik hamileyim arada rahim agzinada vuruyor gidiklanirmis gibi bi his oluyor sanki heran çıkacakmış suyunu patlayacakmış gibi hissediyorum buda beni rahatsız ediyor
Zxczxczxc Adosh Doktoru arayıp aramamk konusunda cok kararsız kaldım bende bazen baskı oluyo vajinama sanki
Zxczxczxc glnzem Bende aynı şekilde bazen tam oratada bazen sagda bazen solda korkuyorum sanki daha yukarda olması gerekir diye düşünüyorum 1hafta var kontrole dayanamadım
ebrarecem Gayet normal geçen hafta sordum doktora ayaklarıyla tekme atıyor dedi 😇doktora gittiğinizde sizde sorarsınız yine de.
hanibazen Ben de aşırı aşağıda hissediyorum ya. Yeni yeni hissetmeye başladım bebeğin eşi aşağıda demişti acaba onunla mı ilgili bilemedim
Zxczxczxc hanibazen ben 2hafta önce kontrole gittiğimde eşiyle ilgili yorum yapmadı ama insanın aklına hersey geliyo
Halise2121 Zxczxczxc bebeginizin cinsiyeti ne erkek bebekler aşağıda olur hareketleri d hep aşağıda olur ve çok sık sık idrara çıkma olur anne adayında annem ler hep öyle derdi ne kadar doğru bilemem tabi 🤭
Bsmlh Zxczxczxc 23 haftaya girdim benımde aynı her zaman olmuyor ama oldumu gün içi ⅚ kes renklide ayaklarınasada ondan demıstı dr kontrolümde 30 da soracağım inşallah yine
SutlacimiYedimmiBen Zxczxczxc 1 ay oldu gitmeyeli randevu aldım şubatın 2sine verdiler gidersem sorucam insllh
Merinosunannesii Zxczxczxc 24+6yım şuana kadar hep göbek deliğimin altında hissediyordum şimdi farkettim benim kız birkaç gündür fazla uyuşuklanmıştı eskisi kadar tekme atıyordu 2 dk önce anladım karnımda hissediyorum artık tekmelerini😍😍
Asi_0658 Zxczxczxc 25+0 haftalık olduk halen kasiklarimda çok nadir göbeğimde oynuyor şuan makat geliş birde bebeğim
Merinosunannesii Zxczxczxc öyle bende daha yeni hissetmeye basladım karnımda zamanla senin bebişte cıkar yukarı 🥰
Asi_0658 Zxczxczxc dr progestan fitil baslatti bu sebepten dolayi diğer cocuklarimida hep kasiklarimda taşırdım o sebepten dolayi erken dogum riskim var